LOV!

Wohoooo, så grymt härligt! Nu är det lov i 5 dagar.
Kan nästan inte bli bättre, ärligt talat.
Eller ja, ifall Robin varit hemma hade allt varit helt perfekt.
Men jag får väl försöka stå ut tills han kommer hem. :/ :*

Ikväll är det tjejkväll! Ska gå med Linn och Jessica då.
Blir skitbra ;D Ska försöka hitta mig nån mindre varm jacka,
kanske nå jeans och smink/parfym. :) Perfect!
Hostan börjar bli även bli värre ._. Men ska se till att knarka alvedon
och alla olika sorters hostmedicin så jag är friskare tills på måndag iaf.
Sen om jag kanske tar det lugnt på valborg, vore nog bra. ^^
Nu ska jag gå upp och ta mig en macka tror jag. Sen middag today ._.

Over and out!

Robin är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0