True story

Jag ska bara ta allt med en nypa salt ikväll. :>

Det här är nånting jag verkligen ska se till att jag inte sabbar,
för det här vill jag så innerligt, även om det kanske inte blir något.
I stort sett alla förhållanden jag någonsin haft eller försökt inleda,
så har den där känslan försvunnit så fort.

Det kan vara dels för att jag förut inte varit så intresserad av att ha ett förhållande,
det var nog endast jakten och spänningen som lockade.
Det kan även vara så att personerna i sig inte alls varit så som jag förväntat mig.
Eller så kan det vara för att jag omedvetet har väntat på någon som det känns sådär riktigt bra med.

Hur lyckas du göra mig knäsvag bara genom att le?



Jag tycker iallafall om dig. Påriktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0