1 maj

The sky has lost its color
The sun has turned to grey
At least that's how it feels to me
Whenever you're away.

Nu ska jag strax gå och sova. Har fått nån hostmedicin som innehåller morfin
som gör så jag sover skitbra och som jag även blir trött av, så nu ska jag välja
nån randomfilm och sen slå igång den och så småningom somna till.
Ska till vårdcentralen imorgon igen och ta massa prover så dom får reda på vad
jag har i blodet. Förhoppningsvis är det inget farligt alls, bara en rejäl förkylning.
Sedan ska dagen spenderas med Angelica, vilket kommer bli skitmysigt. :)

Pratade med Robin tidigare idag! Det är sjukt hur mycket man kan sakna någon..
Men om 4 dagar får jag träffa och vara med honom, så jag får hålla ut ett tag till.
Det här känns verkligen äkta och som att det kommer hålla länge,
känner mig riktigt lyckligt lottad och jag är grymt lycklig som har honom i mitt liv!


Sleep tight everybody. :) Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0