Hey!

Ja, gårdagen var helt enkelt en lyckad dag/kväll.
Fick förfrågan om att följa med till phb och spela volleyboll och självklart tackade jag ja,
trots min långvariga förkylning. Dom ångrade sig när dom väl kommit fram dit vi skulle vara,
så det blev att fara till Nette på Klubbgärdet och grilla istället. Funkade det också,
var faktiskt riktigt trevligt att vara där ;D Vid tolvtiden for jag, Carro, Amanda och Nette in till stan
och träffade Robin, Alle, Linn och Nettes pojkvän. Vi satt utanför Big boy och pratade i en timme
eller så och sen begav sig alla hemåt, och även det var faktiskt riktigt trevligt.
Idag ska nog jag vara med älskling <3 vi tänkte bara ligga och se film hade vi sagt, så det blir mys.
Nu ska jag se en film och vänta på att han vaknar, därefter ska jag gå och duscha o.s.v. beroende
på om vi ska umgås eller inte. :) Men det tror och hoppas jag.

Have a nice day!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0