hihi

Nu är det så sjukt nära till examen! FYYYYYFAN.
Både till det positiva och negativa, såklart.
Seperationsångesten är enorm, kände det idag när vi
hade sista HK-lektionen tillsammans t.ex. Hemskt.. :/

Hursomhaver, var nyss upp på vårdcentralen och kollade upp halsen.
Har virushalsfluss, alltså inte streptokocker, så det skulle tydligen
gå över av sig själv -.- Huvva, först överdrivet mycket hosta och nu halsfluss
så jag knappt kan svälja? Det är inte coolt. Men, det som inte dödar det härdar.

Imorgon ska jag vara med Robin, förhoppningsvis sover han över här också :)
Film och mys är nog det vi siktat in oss på, kanske även fara ut en sväng eller nått ^^
PEEEERFEKT! Sommar&sol, snart slut med högstadiet, kär, lycklig. Vad mer kan
man egentligen begära? Ska bleka slingor i mitt hår strax även, sen blire käk och sen
ska jag försöka att komma fram till något vettigt med SO-uppsatsen. Briljant. :)

GOOD DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0