Hm..

Even though jag egentligen känner lyckan i hela kroppen så kommer det alltid
upp-och-ner-dagar. Idag, är det tydligen bestämt att det är en perfekt sån dag.
Känner mig bara riktigt trött och less, både fysiskt och psykiskt..
Skolan, förkylningen och all annan skit tar verkligen kål på mig just nu.
Även fast det bara är 3 veckor kvar nu så är det inte till någon tröst alls,
det är ändå så mycket som händer just nu. Så dom där tre veckorna..
Åh fyfan, dom känns allt för långa, nästintill oändliga.
Många prov, omprov, läxor och inlämningar måste göras under tiden som är kvar..
Jag känner barket. När allt blir såhär, till en hel jävla dålig soppa,
så vet jag inte vart jag ska vägen. Minsta lilla sak blir till en stor och jag kan fan inte
hantera saker på rätt sätt.. Skitsamma, nu ska jag snart dra mig till Angelica. Hejs.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0