Söndag!

Inatt så vakade jag och Lina at my place, hade Förhäxad-marathon. Säsong två ;)
Haha, det fula var att vi visste vad som skulle hända i typ alla avsnitt eftersom vi båda nötte det
programmet när vi var mindre. Men whatsoever, det var iallafall underhållande och mysigt och kul!
Nu har jag kommit in i "andra andan". Är riktigt pigg trots 0 timmars sömn, vilket jag i vanliga fall
inte brukar vara. Förhoppningsvis blir jag glad och hyper istället för bara trött och tjurig,
men det återstår att se. Lutar mot det förstnämnde dock eftersom jag har bara positiva saker på
tankarna just nu. Ser ut att bli en riktigt skön och solig dag idag, och sen så är det bara en dag
kvar tills jag får träffa Robin nu för ikväll kommer dom äntligen hem från Göteborg!
Är inte ens förtvivlad över att det är skola imorgon heller. Tänker hålla ut och kämpa på den sista
månaden som är kvar, sen tänker jag uppleva den (mest troligt) bästa sommaren i mitt liv.
Fan vad jag ska må bra och leva livet! Det kommer bli UNDERBART, I can feel it.

Vet inte ens om någon läser eller bryr sig om what's going on in my life,
men jag uppdaterar ändå. Det är skönt att skriva av sig ibland,
även om det bara är massa onödigt prat om hur min dag har varit. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

jag läser. och jag bryr mig!
Hoppas du får en toppen sommar. ;D

2008-05-06 @ 14:20:49
URL: http://terinap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0